مذهبی - تشنه ولایت

مروری بر ادیان و مذاهب - زندگی چهارده معصوم - مناسبت های مذهبی - مدیر خانم رشیدی

مذهبی - تشنه ولایت

مروری بر ادیان و مذاهب - زندگی چهارده معصوم - مناسبت های مذهبی - مدیر خانم رشیدی

یاد یاران


شهید همت

                     

                   

                   

                   

نظرات 4 + ارسال نظر
آفتاب گردان جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 14:49

عزیزم کجایی ؟ اگر کربلایی ، بیا و هم آنجا دعایم کن آقا

امیرم کجایی ، اگر سامرایی ، تو تنهای تنها ، دعایم کن آقا

چو رفتی مدینه ، تو با سوز سینه ، تو را جان زهرا ، دعایم کن آقا

همه دردم آقا ، دعایم کن آقا

مریضم سراپا ، دعایم کن آقا

گرفتار نفسم ، اسیر گناهم تو ای روح تقوا ، دعایم کن آقا

برای ظهورت دعا می کنم من ، تو را جان مولا ، دعایم کن آقا



 

تو را جان زهرا ، دعایم کن آقا....

نیایش جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 17:15

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است !
اینجا گم که میشوی
به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند......!
-------------------------------------------------
خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم؛اما نشانم نده؛
خدایا هم بفهمان و هم نشانم بده با تو چه خواهم شد...
----------------------------------------
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد ،
که سکوت میکند ؛
تا تو بارها بگویی :
خدای من …
خدای من …
خدای من …
------------
میگویند جمعه می آید ...
آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛
او خواهد آمد .
یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...
السلام علیک یا صاحب الزمان

ستاره جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 16:53

شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست
هر وقت دلت خواست
مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد
در قلبت و به دستان خالی ات نگاه نکن
تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست . . ..

110 جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 11:49

سلام مطلبتون خیلی قشنگ بود خواست با این پیام کوتاه از شما تشکر کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.