مذهبی - تشنه ولایت

مروری بر ادیان و مذاهب - زندگی چهارده معصوم - مناسبت های مذهبی - مدیر خانم رشیدی

مذهبی - تشنه ولایت

مروری بر ادیان و مذاهب - زندگی چهارده معصوم - مناسبت های مذهبی - مدیر خانم رشیدی

سه ستاره پر فروغ


مگر نه این که با طلوع تان، "عشق" متولد شد، رشادت رشد کرد و شهامت، تعالی یافت؟ مگر نه این که با ظهورتان ایثار معنا گردید و شهادت و خون، رنگ گرفت؟ مگر نه این که با ولادت تان، زلال آبی تقوا از چشمه سار حقیقت جوشید؟ و"نسیم" پاک هدایت متوزن شد؟ مگر نه این که با "معصومیت" اولین نگاه تان "عشق" معنا گردید؟ پس چرا با خبر "ولادت" تان نیز بغض گلویمان را می فشارد؟ و اشک، صورتمان را می پوشاند؟

پس سلام بر تو ای

سالار شهیدان، ای زاده ی ولایت و امامت، ای دومین فرزند برومند حضرت علی و فاطمه (س)، ای چشم و چراغ خانه وحی، سلام خداوند بر تو باد. از القاب زیبای توست "شبیر" به معنای شیر کوچک که این نام را در کودکی بر تو نهادند. "عطشان" تشنه لب در کربلا، "مظلوم" ستمدیده از سوی ظالم، "قتیل العبرات" کسی که نامش هم گریه آور باشد، "سید الشهدا" سرور و سالار شهیدان، "ثارالله" خون خدا، "قتیل الله" کشته شده در راهحق، "وترالله" به سان ثار الله و قتیل الله، "وارث"ارث برنده از اولیا، "سرّالله" نگهدارنده راز خدا، "دلیل علیالله" دلالت گر بر وجود الله، "مجاهد" جهاد کننده با کافران، "شهید" کشته شده در راه دین، "رشید" خوش قد و قامت، "غریب الغرباء" تنها و بی کس، "شاهد" گواه و حاضر، "حجت الله" حجت و برهان حق، "خازن الکتاب المسطور" خزانه دار قرآن، "سفیرالله" فرستادهخداوند، "عابد" عبادت کننده، "سید شباب اهل جنه" سرور جوانان بهشت "سفینه النجات" کشتی نجات "مقتول" کشته شده "زکی" پاکیزه و پارسا "عبدالله" بنده خاص خدا "وصی الله" تعیین شده از طرف خدا، "قتیل الکفره" کشته شده به دست کافر، "سبط اصغر" نواده کوچک پیامبر (ص)، "آل الله" خاندان خدا، "ابوالشهداء" پدر شهدا، "ابوالاحرار" بزرگ آزادگان، "ابوالمجاهدین" پدر جهاد کنندگان، "خامس آل عبا" پنجمین نور آل عبا، "سلطان کربلا" بزرگ کربلا، "سریع العبره" یادآور سریع اشکها، "قتیل اشقیاء" مقتول به دست اشقیا.

و سلام بر تو ای

عباس، ای قمر بنی هاشم، ای سقای طفلان، ای علم دار کربلا، ای کسی که در نبرد حق علیه باطل شجاعانه جنگید تا حق مظلوم را از ظالم باز ستانی و از القاب توست"قمر بنی هاشم" ماه فرزندان هاشم، "سقّا" آب آورنده ی دشت کربلا، "باب الحوائج" گشاینده حاجت ها، "کَبْش الکتیبه" رزمنده شجاع، "عبدصالح" بنده خوب خدا، "مستجار" پشت و پناه، "فادی" فداکار، "ضَیغَم" شیر، "مؤثر" ایثارگر، "ظَهرالولایه" پشتیبان ولایت، "واقی" پاسدار "ساعی" تلاش گر "صدّیق" راست گفتار، "اطلس" شجاع و چابک، "حامل اللّوا" حمل کننده ی پرچم.

و سلام بر تو ای

علی، ای زین العابدین، ای سید ساجدین، ای روح مومنین، و از القاب توست "زین العابدین" زینت عبادت کنندگان، "سیدالعابدین" آقای عبادت کنندگان "ذوالثفنات" صاحب پینه ها بر پیشانی، "سجاد" سجده کننده، "ابن الخیرتین" فرزندی از دو نژاد برگزیده عرب و عجم، "امین" امانت دار، "الزکی" پاک و مطهر از هر گونه آلودگی "قدوة الزاهدین" پیشوای زاهدان، "سیدالمتقین" سرور پرهیزکاران، "منارالقانتین" چراغ شب زنده داران، "زین الصالحین" زیور صالحان و "سیدالمجتهدین" آقای تلاش گران.

پس به روح بلندتان درود می فرستیم و سال روز ولادتتان را جشن می گیریم. امید است تا با طلوعی دوباره هم راه و هم قدمتان باشیم.




منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 5 + ارسال نظر
مدیر تبلیغات ناول دانلود پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:32 http://noveldownload.ir

سلام خدمت شما مدیر این وبلاگ
وبلاگ زیبایی دارد.
سایت ناول دانلود قصد تبادل لینک با وبلاگ شما را دارد در صورت تمایل ما را با عنوان دانلود و با لینک http://noveldownload.ir لینک کنید و بعدش به ما خبر دهید تا لینک شوید.
با تشکر پشتیبانی ناول دانلود

محسن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 09:49 http://omoorefarhangiherfei.blogfa.com

خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی
با دیده ی جان محمدی دیگر را
*میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک*
ولادت حضرت علی اکبر (ع) وروز جوان رو به شما تبریک عرض میکنم

Kh یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 09:42 http://www.tajbakhshiyan1.loxblog.com

به تو خیانت می کنند، تو مکن.
تو را تکذیب می کنند، آرام باش.
تو را می ستایند، فریب مخور.
تو را نکوهش می کنند، شکوه مکن.
مردم شهر از تو بد می گویند، اندوهگین مشو.
همه مردم تو را نیک می خوانند، مسرور مباش …
آنگاه از ما خواهی بود …
امام صادق علیه السلام

سید سالار شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 00:26 http://http://katibehhekmat.blogfa.com/

سلام.وبلاگ خیلی جالبی دارید.امیدوارم همیشه موفق باشید.
دوست داشتید به وبلاگ منم تشریف بیاورید...
التماس دعا...
یا حق...

Kh یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 18:24 http://www.tajbakhshiyan1.loxblog.com

سلام عیدتون مبارک

 
خالق عشق و محبت یا حسین
ای قتیل دشت غربت یا حسین
ای گل صحرا نبرد فاطمه
ای صفای آل عصمت یا حسین
ای که جانت سوخت از لب تشنگی
ای فدای کام خشگت یا حسین
آن قدر سوز عطش بالا گرفت
تا که شد بی نور چشمت یا حسین
تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
یا بمیرم یا شهادت یا حسین
یکشبه راه مرا کوتاه کن
با نگاهی از محبت یا حسین
دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
تا نمایم با تو صحبت یا حسین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.